Merkkauskynä hieno (musta)
Tietoa tuotteesta
Yksityiskohdat
Osto- ja toimitusehdot
- Yleiset ehdot
- Toimitus ja toimitusmaksu
- Maksu ja reklamaatio
Yleiset myynti- ja toimitusehdot
Nämä myynti- ja toimitusehdot ovat voimassa 13.6.2019 alkaen toistaiseksi. Niitä sovelletaan OY Euroteam Ab:n (Y-tunnus: FI26298263) ja asiakkaan välisissä kaupoissa, ellei toisin ole sovittu. Kulloinkin voimassa olevat ehdot ovat saatavissa Euroteamin verkkosivuilta www.euroteam.fi.
Euroteam pidättää oikeuden tilauksen muuttamiseen tai perumiseen ja rahojen palauttamiseen asiakkaan tilille, jos tilauksessa ilmenee odottamattomia ongelmia. Tällaisessa tapauksessa sinuun otetaan yhteyttä mahdollisimman pian.
Tilausvahvistus
Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet asiakastiedoissa antanut. Vahvistus on hyvä säilyttää mahdollista myöhempää asiakaspalvelun yhteydenottoa varten.
Arvioidut toimitusajat
Nimikointinauhat:
10, 15 och 25 mm Nimikointinauhat puuvillasta (joissa valkoinen pohjaväri): noin 2-3 viikkoa
Nimikointinauhat Sateenkaari sekä puuvillaiset nauhat, joissa värillinen pohja: noin 4-5 viikkoa
Muut tuotteet:
Kaikki nimilaput ja etiketit:: noin 1 viikko
Tekstiilikynät ja letkaköydet: noin 1 viikko
Nimineulat, kellot, sakset ja tukisukat: noin 1-2 viikkoa
Leimasimet: noin 2 viikkoa
Loma-aikoina ja pyhinä voivat toimitusajat olla hieman pidempiä. Kun tilaus sisältää useampia tuotteita, pyritään tuotteet toimittamaan yhteislähetyksenä. Kudotut nimikointinauhat lähetetään aina erikseen (suoraan kutomolta). Kaikki tuotteet toimitetaan kirjeitse suoraan postilaatikkoon.
Toimitus- ja käsittelykulut
3 € / lähetys.
Maksuehdot
Laskun maksuaika on 14 päivää tuotteen saapumisesta. Laskun hintaan sisältyy arvonlisävero 24 %. Myöhästyneistä maksuista peritään lakisääteiset huomautuskulut.
Palautusoikeus
Käyttämätön tuote voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta alkuperäisessä kunnossaan. Mikä haluatte perua tilauksen ja palauttaa tuotteen, ottakaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Tavaran palauttaminen ei riitä tilauksen peruutukseen, vaan asiakkaan on ilmoitettava halustaan peruuttaa tilaus. Palautuksen postimaksun maksaa asiakas itse. Palautusoikeus ei koske räätälöityjä tuotteita.
Reklamaatiot
Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Vialliset tai muuten puutteelliset tuotteet korvataan uusilla mahdollisimman nopeasti, tietenkin kuluitta. Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.